OP37 - Butterfly Core / VALSHE

El batec d'una papallona
El batec d'una papallona en l'obagor,
la mar de silenci esquinçarà,
ara les nostres veus en completa unió
la foscor tota conjuraran.

Eixugant-me la suor que em raja, 5
vull enxampar la llum mentre escapa,
com si pretengués tapar la tristesa
que les nafres d'avui em fan sentir.
Per més que m'apressi, mai no s'acosta,
és debades la cerca de respostes; 10
amagat rere la infantil careta,
tot el que no vull perdre | és lluny d'aquí.

Ara em fa adonar que no vull deixar el teu costat,  
m'he de sentir preparada per tenir algú a qui protegir.

El batec d'una papallona en l'obagor, 15
la mar de silenci esquinçarà,
aquelles falsedats que et vaig fer empassar,
no són pas tot mentides, oi que no?
Estic segura que podré retrobar ben aviat
la resposta que vaig perdre en dubtar, 20
per això faré que | aquest cor fervent més que cap
no deixi de cremar ben fort,
que no s'apagui mai.

_______________________________
V3. U-nió sense hiat.