OP27 - MAGIC / Rina Aiuchi


Màgia
Fins que tu no vas trucar al meu cor, per mi tot era tristor, 
però et vaig sentir llavors i em vaig desvetllar,
entre els vagues records, de cop i volta un vent nou suaument es va aixecar.

Tant de bo pogués veure el reflex que formo als teus ulls cada cop que em mires,
perquè segur que mai no | hauria sabut com riure tan de gust.
I potser tampoc mai a confiar no hauria après pas;
res d'això, si no t'hagués conegut.

(Somriure i màgia)
Al fons del meu cor sempre servaré la veritat que
des d'aquell dia m'ha | acompanyat:
que tu només amb un dolç somriure vas poder salvar-me.
(Somriure i màgia)
Entre els ressons d'amor que es fa sentir ben fort,
tota la tendresa del món ara és aquí,
comença a brillar i canvia el nostre avenir. 

(Música i màgia)
El que jo sento brollant dins meu, penso expressar-ho
de tot cor, no ho deixaré de cantar,
per tal que no desaparegui ni es trenqui la màgia.
(Música i màgia)
Entre els ressons d'amor que es fa sentir ben fort,
tota la tendresa del món sempre és aquí,
i tant de bo que d’ara endavant això no canviï.