ED20 - Wasurezaki / GARNET CROW


Reflorir
Tot pensant en com acaba el somni que vaig tenir ahir,
sense adonar-me'n, ja m'he trobat aquí, la llera em porta records.

Aquell dia, tot i que eres un nen, em vas semblar com un adult.
No em veia amb cor de dir-te adeu, tapant-me amb el paraigua.
Els malentesos, els anhels i els sentiments semblants, 5
algun cop poden reflorir / algun cop triguen a florir.

«Sé que l'amor, com l'afecte també,
no són pas coses que van canviant, 
que t'estimo simplement i no vull deixar mai
de sentir que tots dos pensem el mateix.»
Així la gent ho sol considerar,
mirant enrere amb sentiments sense cap rumb.
Jo voldria aturar amb cura el paisatge
on vam conèixe’ns per ja no perdre'l mai. 10

_______________________________
Quant al títol i v6, no he pogut aclarir si wasurezaki vol dir "tornar a florir" o "florir tard", sembla que sí que és una de les dues, però no ho tinc clar.