OP30 - tear drops / Caos Caos Caos


Ploralles
Aquell moment, en veure el cel, vaig tenir un flaixback
i de sobte, per un instant, et vaig sentir al meu costat.
Tot i tancar els finestrons del meu cor que s'enyora,
al sol ponent vaig albirar la teva carona.

Cert, cert, cert: encara que sabés que no t'ho podria dir...
Fals, fals: ben a prop meu et vull tenir, ser͜ el teu amor.

Ploralles: és així, oi que ja te n'has adonat?
Ploralles: és així, que no penso plorar.
Ploralles: és així, amor que no oblidaré mai.
Els plors, els plors resolen l'enigma emplorallat.

M'amaren les llàgrimes;
espero que͜ així pugui tornar-me més sincera.
Sota nit d'estels, creuré en el meu somni sempre.
Dolces ploralles...

Ploralles: és així, oi que ja te n'has adonat?
Ploralles: és així, que no penso plorar.
Ploralles: és així, no hi ha amor com el que sento.
Els plors, els plors van tots cap a tu emplorallats.