OP26 - Everlasting Luv / BREAKERZ


Amor Eternal
Encara que ara et tingui a la vora,
per dir el que em passa no trobo la forma.
No podria retardar mai les manetes del temps.
No vull pas perdre aquell paisatge
que junts vam veure i, per no oblidar-me'n,
les peces d'aquest puzle ara aplegaré,

tot i que la meva | imatge reflectida als teus ulls
ja no es correspon a com era abans de tot.

Amor eternal 
Per més que el món giri, com un laberint retort,
el que jo sento per tu mai canviarà.
Amor eternal 
Encara no em veig amb cor de dir-t'ho però,
estic del tot enamorat de tu (amor eternal).

Si em concedissin només que fos un únic desig,
demanaria de tornar al teu costat.

Amor eternal
Penso resoldre tots els enigmes que trobi per poder
no deixar mai de ser ben a prop teu,
perquè no vull pas que les nostres mans es desatansin.
A dins d'un somni dolç, et vaig venir a xiuxiuejar:
no dubtis que jo vindré per poder-te retrobar.
Amor eternal


_______________________________
Alternatives a  "eternal": immortal, perennal.