OP16 - Growing of my heart / Mai Kuraki


Comença el meu cor créixer 
Tingues preparat l'equip per avançar cap al futur,
anem tot caminant fins a la faula del demà.
Ara som-hi, som-hi, som-hi, som-hi, baby.
De la carena endavant, a partir de llavors comença | el meu cor a créixer.

Només va caldre un sol sospir
per ensorrar-se ahir el meu món.
Et crido pel nom dia | i nit,
tot mirant de sortir de l'afront,
però em quedo sense alè i m'aturo en sec.
Desplego el mapa de les meves llàgrimes,
però el temps ben fort m'empeny
i la marxa | emprèn despietat.

El sol que va néixer projectant la seva llum pertot,
sobre les flors, els arbres, el vent i el món sencer,
ara encara al cel s'enlaira amb la mateixa resplendor,
així el meu cor començarà a brillar de dins també.
Ho deixaré tot de banda i rompré a córrer,
anant sempre a l'encalç del lloc on tu m'esperaràs.
Ara som-hi, som-hi, som-hi, som-hi, baby.
De la carena endavant, a partir de llavors comença | el meu cor a créixer.