OP21 - Glorious Mind / ZARD


Gloriosa Ment
Lluna vora el mar, estels vora el mar:
jo voldria fer-te arribar un cor que ja mai més canviés,
altre cop vull que l'acceptis,
gloriosa ment. 

Doncs, en vull saber la raó 5
que em deixessis sola així, la vull saber,
no saps com m'he sentit.

O sigui que era de debò?
Si trenquem o no, ho diré jo. 
Demà serà un altre dia,  10
p'rò bé sé quan ho tinc clar.

Gloriosa ment, gloriosos cels:
si ploro fins a no poder més, arribaria a oblidar potser
els records que͜ em fan tant mal. 
Lluna vora el mar, estels vora el mar: 15
jo voldria fer-te arribar un cor que ja mai més canviés,
altre cop vull que l'acceptis,
gloriosa ment.

_______________________________
El títol és problemàtic perquè al v4 té una síl·laba menys que al v12; en català, "gloriosa ment" només encaixaria al segon, per la qual cosa proposo d'allargar una mica l'altre perquè hi càpiga.