OP13 - Kimi to Yakusoku Shita Yasashii Ano Basho Made - U-ka saegusa IN db



Fins aquell acollidor indret on jo a tu et vaig prometre arribar
Sovint darrerament tinc un somni esglaiador:
que tu desapareixes tot d'un cop.
Sense dir-m'ho, tu te'n vas i a mi em deixes sola amb el cap cot,
llavors clous els punys amb força i a les butxaques poses les dues mans.

Tal com les flors competeixen florint amb els colors,
així també en la pluja de tristor, sols la teva silueta brilla per damunt de tot.

Fins aquell acollidor indret on jo a tu et vaig prometre arribar,
ara som-hi per tots dos, no deixarem de córrer, junts l'atenyerem. 
Fins que vingui l'època que el teu món sencer de color s'omplirà,
els dies que no ens veiem el nostre amor fan més intens, fins que arribi aquell moment.

Fins aquell acollidor indret on jo a tu et vaig prometre arribar,
si cerco massa sortides, més difícil aquest laberint serà.
Per més que el futur ara endavant no tingués cap senyal que ens guiï el camí,
l’un en l’altre confiarem, serà el nostre guiatge a seguir fins aquell acollidor indret.