OP23 - Ichibyougoto ni Love for you / Mai Kuraki


Un amor que s'acreix per segons
Havia deixat el meu cor al baterell del vent,
acostumada a esperar el meu moment, però ja no puc més.
Ara he decidit que no puc perdre el temps,

allò que vaig sentir sé bé que | era real; de tot cor em prepararé.
Quina altra cosa hi ha que pogués ara com ara jo fer? 5
Voldria | assegurar-me bé de tot.

Un amor que s'acreix per segons:
no em vinguis amb potsers; no me'n calen
en aquest món on mai res surt com havies previst en un primer moment.
Un amor que s'acreix per segons: 10
copsaré l'ocasió, quan arribi
i picaré al portal d'un nou demà.
Ara deixaré el cor al descobert però amb fermesa i alegria.
(Sortim tots a gaudir de l'estiu brillant)

_______________________________
v11. Una alternativa amb hiat: "prendré l'ocasió". v14. Aquest vers no surt a la lletra oficial i no sé si el sento prou bé.