OP33 - Miss Mystery / BREAKERZ


T'estimo miss Mystery,
dins un laberint que no acaba mai,
ara aquest amor fort abraçaré
i el gran misteri per fi resoldré.

Ets una noia misteriosa, 5
 tota tu guspireges com un bell joiell.
Fins i tot la llum de l'immens gratacel,
quan tu ets a la vora, s'esmorteeix.
Voldria saber què es reflecteix
als ulls tan resplendents amb què mires el món, 10
són un enigma: quan els dos ens trobem,
em fiten tendres, p'rò de secrets plens.

Un amor irresolt, irresoluble!
Però només hi ha una veritat,
sé que la resposta és a dintre teu. 15

T'estimo miss Mystery,
dins un laberint que no acaba mai,
ara aquest amor fort abraçaré
i el gran misteri per fi resoldré. 
T'enyoro miss Mystery, 20
voldria saber tot el que amagues tant,
no dubto que ho desvelaré aviat;
penso esquinçar-te la disfressa de les mentides.

_______________________________
Sí, aquest cop no m'he escarrassat amb el títol; d'altra banda em sembla la cançó més carrinclona de la sèrie, o sigui que no em reca gaire. No em puc estar, però, de comentar la casualitat que "I miss you miss Mystery" coincideixi en part amb un "t'enyoro senyoreta". V5. O amb hiat: "Una miste-ri-o-sa noia...".