ED6 - Koori no Ue ni Tatsu You ni / Miho Komatsu


Com caminar damunt una capa de glaç
Com caminar damunt una capa de glaç,
tan riscós és també el que vull obtenir.
Vull provar d'afaiçonar els somnis brillants
que l'amor per mi ha acolorit;
aquest és el meu destí.

Si una nau espacial al davant tot d'un cop se'm plantés, 5
m'hi enfilaria | al moment per anar-me'n d'aquest planeta.
Diuen que els dies més normals, quan res passa, són sempre els millors.
Només que fujo, és v'ritat; els dies sense tu per mi són massa pes.

Com caminar damunt una capa de glaç,
tan secret és l'amor que dins meu s'encén. 10
Com la llum o encara més lluny i fugaç,
tot el cor se m'envola amb el vent;
aquest és el meu destí.

_______________________________
V5. Aquí podeu optar per fer o no el hiat a  "espacial" en funció de la sinalefa entre "si una".