OP25 - Revive / Mai Kuraki


Reviu
No tinc cap sortida, la tempesta es desferma
amb l'esclat del que m'omple, mentre agafo el telèfon.
Ho vull, p'rò domina't, ja sé que no val la pena;
gairebé sense solta se m'ha escapat de dir-te adeu.

He de sortir d'aquest garbuix,
ara no puc pas perdre el cap, no ho permetré,
encara que jo t'arribi | a | estimar tant.

De sobte tot s'ha enllaçat a dintre del meu cor,
et vull tenir al costat, ho crido ben fort.
Cada nit aquests dubtes em turmenten, però jo
molt clar la puc sentir: estima'm sempre, només a mi.
Puc sentir la teva veu: ara el camí reprèn i reviu.

He de sortir volant d'aquí,
ara no puc pas perdre el cap, no ho permetré,
encara que jo t'arribi | a | estimar tant.

La porta a un lloc llunyà, va bé si soc jo 
qui l'obrirà? Ho crido ben fort.
Cada nit amb tot el cor combato aquesta angoixa.
Molt clar la puc sentir: estima'm sempre, només a mi.
Puc sentir la teva veu: ara el camí reprèn i reviu.