OP47 - Countdown / NormCore

Compte enrere
Només van caldre uns instants
per esguerrar el futur.
Veig que el moment es va acostant,
el dilema és aquí a prop aa

Ja no ho aguanto, 5
he poder tallar aquesta corda; 
trobo que l'ensopiment és feixuc
tant que sols pot acabar amb un sotrac.

L'argument avança just davant meu 
vers la conclusió: 10
sento que em crida el final del compte enrere més crucial.
Mai no triaria per res del món
un futur en què no hi fossis,
al jo d'aquí a un segon: per favor, fes la resposta.

L'argument avança just davant meu 15
vers la conclusió:
sento que em crida el final del compte enrere més crucial.
Mai no triaria per res del món
un futur en què no hi fossis,
al jo d'aquí a un segon: per favor, fes la resposta. 20

_______________________________
V11/17. "Cru-cial", sense hiat.