OP44 - Ikusen no Meikyuu de Ikusen no Nazo wo Toite / BREAKERZ


En mils de laberints, milers de misteris resoldré
En mils de laberints, milers de misteris resoldré
i quan pugui tornar al meu jo vertader,
t'ho revelaré tot d'aquest secret que ara amago.

Veig com tu sempre alces els ulls,
mirant el cel i sembles tan sola, 5
tot i que jo et faci costat, mentre vaig comptant
els cops que tanques els ulls. 

P'rò en pregona foscor se'ns acosta un perill,
cada cop més imminent.
La cinta de Möbius va lliscant sense fi 10
i no en podem escapar, la resposta on deu parar?

En mils de laberints, milers de misteris resoldré,
tot i ser tan a prop, sento lluny el teu cor,
al teu costat del tot no puc ser. 
No sé pas fins quan serà així, 15
p'rò, per més incert que sigui el futur
mentre cerco arreu l'eixida que no es veu,
no deixaré de córrer per tu.

Per molt que perdi el camí,
sé que al capdavall et trobaré 20
i quan pugui tornar al meu jo vertader,
t'ho revelaré tot de com de debò em sento.

_______________________________
V10: em rendeixo i aquí és "Mö-bius" amb diftong.