ED45 - Kimi no Egao ga Nani Yori mo Suki Datta / Chicago Poodle


Cap altra cosa al món més m'agradava que tu somrient
Cap altra cosa al món més m'agradava que tu somrient,
quan tan de gust rèiem junts pel mateix;
al moment més inesperat, començo a pensar en tot el que ens uneix.

Sempre vaig ser massa primmirat i sobri,
ara ja ho veig i n'estic penedit,
m'hauria d'haver | esforçat més pel somni
que tu i jo junts vam compartir.

Enguany la tardor serà sense tu,
al festival em creuré més jove que ahir.

Com els pètals que van dansant enlaire, així reies tu;
més que hagués volgut sentir-te.
Tot i que fa un cel serè, una pluja freda m'enaigua | els ulls.

Cap altra cosa al món més m'agradava que tu somrient:
ningú no pot viure pas tot sol.
Vull restar sempre a l'indret
on tu retornis; t'hi esperaré.