OP55 - SLEEPLESS / B'z

Insomne
Mentre dorms vaig sentint com respires, p'rò jo de bat a bat els ulls obro.
Aviat el termini m'expira per reprendre el que he deixat a mitges.
Els llums de la ciutat tots s'apaguen, la gent només que vaga perduda,
«qui en té la culpa?», molts preguntaven; tanta cerca i no el trobaran.

Demà m'hi poso segur, avui no em va bé,
ara me'n vaig a voltar lluny amb cotxe.

Dia rere l'altre passo la nit en blanc,
no sé pas si mai arribaré a parar a algun lloc.
Només penso a no apartar-me gens del teu flanc
a poc a poc tot esperant el matí.

Que tinguis tranquil·litat si ets al meu costat.
La gent tota a manats s'aboca a les ofertes,
els qui sense rumb caminen els veuen venir:
torrent que els ha d'engolir.

Mentre no fem que dir bestieses, el forat rialler que ens separa
més amples té les ales esteses, només que hi pensi és angoixant.

Dia rere l'altre passo la nit en blanc,
no sé pas si mai arribaré a parar a algun lloc.
Només penso a no apartar-me gens del teu flanc
a poc a poc tot esperant el matí.