OP54 - YURA YURA / WANDS

Vaiverejant
A la meva, tot vaiverejant on em porti el vent,
camino sense cap pensament,
igual que fan els núvols que van surant allà dalt al cel.

Els sorolls venen i van, tot aquest enrenou cos i cor em trasbalsa.
Una angoixa que es fa gran quan aquesta ciutat
sembla com si m'empresoni entre els seus ciments.
Doneu a aquest pobre cor trist alguns primers auxilis:
els moments que junts vam passar sense temors.

A la meva, tot vaiverejant on em porti el vent,
camino sense cap pensament,
igual que fan els núvols que van surant allà dalt al cel.

Per al desesper, llàgrimes que van sense rumb,
les frases enginyoses de ben poc em serviran.
Sense haver-nos de dir res, tu i jo, sempre a prop, avancem braç a braç. 
Només em cal ser al teu costat,
només et cal ser al meu costat.